Produkty / Amortyzatory do wyścigów

Amortyzatory do wyścigów

Jakość dzięki Formule 1

Amortyzatory serii KONl Racing są projektowane i produkowane na bazie doświadczeń z  70 lat zaangażowania w sporty motorowe.

Amortyzatory KONI Racing są wykonane z najlepszych materiałów, w najwęższych tolerancjach i zgodnie z najsurowszymi standardami kontroli jakości.

W 100% testowane na hamowni; każdy amortyzator zapewnia optymalną wydajność.

Zalety

  • Doskonałe wyczucie kierownicy i stabilność na torze 
  • Szeroki zakres regulacji dzięki precyzyjnemu systemowi dostrajania zaworów
  • Doskonała niezawodność i powtarzalność
  • Możliwość serwisowania i dostrajania przez użytkownika
  • Dobierane indywidualnie dla danego zastosowania, z szerokiej gamy dostępnych produktów

2812MKII

  • Pełna możliwość regulacji po zamontowaniu w samochodzie, z precyzyjnymi nastawami umożliwiającymi maksymalną kontrolę siły tłumienia, szczególnie przy niskich prędkościach ruchu tłoka
  • Dwukierunkowa regulacja
  • Zakres skoku od 29 mm do 114 mm
  • Konstrukcja tłoka zapewnia, że reakcja na ruchy zawieszenia jest natychmiastowa, precyzyjna, efektywna i płynna
  • Przyjazny dla użytkownika, łatwe precyzyjne dostrojenie do indywidualnych wymagań  
  • Konstrukcja jednorurowa

8211

  • Amortyzator typowo wyścigowy, sprawdzony na wszystkich poziomach sportów motorowych
  • Konstrukcja dwururowa typu coilover, ze stalowym korpusem
  • Dwukierunkowa  regulacja, możliwość samodzielnej regulacji bez konieczności demontażu amortyzatora z samochodu
  • Regulowane gniazdo sprężyny może współpracować ze sprężyną o średnicy wewnętrznej 2,25” lub 2,50”
  • Można je w pełni przebudować, a zawory można dostosować do szerokiego zakresu zastosowań
  • Wysokiej jakości amortyzator do zabytkowych samochodów wyścigowych i renowacji lub jako doskonała alternatywa bez gazu do wielu nowych zastosowań w samochodach wyścigowych

3011

  • Dwukierunkowa regulacja, umożliwiająca niezależną zmianę tłumienia na odbiciu i dobiciu
  • Amortyzator Coilover pozwalający na zastosowanie sprężyny 2,25” lub 2,50”
  • Najlepiej nadaje się do zastosowań z większymi prędkościami tłoka, gdzie wymagana jest bardziej progresywna charakterystyka tłumienia
  • Skok do 9 cali, co czyni go wszechstronnym
  • Amortyzator jednorurowy, o stalowym korpusie

2822 MKII

  • Oparty na sprawdzonej technologii 2812MKII
  • Amortyzator gazowy wysokociśnieniowy o podwójnych ściankach
  • Pełna czterokierunkowa regulacja z dwoma regulatorami tłumienia na dobiciu (ściskaniu) i dwoma regulatorami tłumienia na odbiciu (rozciąganiu)
  • Siły tłumienia dobicia i odbicia, odpowiednio dobrane zarówno dla niskich, jak i wysokich prędkości ruchu tłoka, generowane są w obszarze tłoka, a nie w wyniku przemieszczenia tłoczyska
  • Zaprojektowane specjalnie do zawodów
  • Zakres skoku od 59 mm do 109 mm
  • Używany przez Dallarę i montowany w podwoziach wyścigowych Formuły 2 i Formuły 3

2612

  • Oparty na sprawdzonej technologii 2812MKII
  • Dwukierunkowa regulacja
  • Zakres skoku od 29 mm do 109 mm
  • Precyzyjna regulacja, zaawansowane systemy otwierania i zamykania portów zaworów
  • Opracowany i używany w wyścigach Formuły 3
  • Niska waga i niskie opory tarcia