Produkty / Amortyzatoty do pojazdów użytkowych / Autobusy

Autobusy

Komfort i bezpieczeństwo pasażerów

KONI od lat produkuje amortyzatory do autobusów.

Ponieważ komfort i bezpieczeństwo pasażerów są najważniejsze, KONI zna specyficzne potrzeby w zakresie rozwiązań zawieszeń autobusów. Dzięki ścisłej współpracy z producentami autobusów (OEM), nasze amortyzatory są trwałe i zapewniają komfort i redukcję hałasu drogowego. W efekcie tej współpracy firma KONI opracowała szeroką gamę amortyzatorów do autobusów do zastosowań AM, zawsze kładąc taki sam nacisk na zapewnienie komfortu, bezpieczeństwa i poprawę przyczepności do drogi.

Amortyzatory o wydłużonej żywotności

Amortyzatory serii 88 zostały zaprojektowane, skonstruowane i wyprodukowane w Oud-Beijerland w Holandii i sprawdziły się jako wysokiej jakości ulepszenie zawieszenia w zastosowaniach autobusowych na całym świecie.

Regulowana, „szyta na miarę” i korzystająca z  ponad pół wieku wiedzy i doświadczenia, seria amortyzatorów 88 zapewni pasażerom komfort i bezpieczeństwo podczas każdej podróży.

Rewolucyjny amortyzator, zaprojektowany specjalnie do autobusów.

Amortyzatory serii 99 zapewniają pasażerom maksymalny komfort jazdy, a kierowcy pełną kontrolę w każdych warunkach, zapewniając maksymalne bezpieczeństwo i niezawodność.

Amortyzatory te redukują drgania podwozia powodowane przez osie i hałas do absolutnego minimum, zapewniając wrażenia z jazdy jak w limuzynie.

Dzięki lepszemu tłumieniu drgań amortyzatory KONI serii 99 oferują dłuższą żywotność w porównaniu ze standardowymi amortyzatorami. Wydłuża to również cykl życia innych części związanych z zawieszeniem, takich jak przeguby kierownicze, łożyska i opony. Trwalsze amortyzatory zapewniają lepszy stosunek jakości do ceny przez cały okres użytkowania pojazdu.

Amortyzatory układu kierowniczego

KONI oferuje amortyzatory układu kierowniczego, które niezawodnie tłumią spontaniczne drgania i wibracje przednich kół, ułatwiając stabilne utrzymywanie toru jazdy.

Amortyzator nie utrudnia pokonywania zakrętów ani kierowania i automatycznie powraca do położenia środkowego, działając w zakresie skoku wynoszącego 70 mm (po 35 mm w każdą strone od położenia centralnego).