Szanowni Państwo,
Wszystkie amortyzatory dostarczone przez BBP Dystrybucja Sp. z o.o. są objęte fabryczną gwarancją KONI B.V. Gwarancja ta jest skuteczna tylko wówczas, gdy amortyzatory zostały zastosowane zgodnie z zaleceniami KONI B.V. tj. zgodnie z przeznaczeniem opisanym w aktualnym katalogu.
Gwarancja jest ograniczona do dostawy nowego amortyzatora , naprawy amortyzatora lub zwrotu kwoty zakupu.
ZASADY ZASTOSOWANIA GWARANCJI
Gwarancja dotyczy wad materiałowych i produkcyjnych; z wyłączeniem elementów gumowych podlegających zużyciu eksploatacyjnemu. Nie podlegają gwarancji usterki spowodowane niewłaściwym montażem, niewłaściwym doborem amortyzatora, uszkodzenia mechaniczne nie będące wynikiem wady fabrycznej.
Reklamacje podlegają rozpatrzeniu wg zasad określonych w załączniku „ZASADY ZASTOSOWANIA GWARANCJI”. Wyłącznie te reklamacje, które spełniają określone w wymienionym załączniku warunki, będą honorowane.
Odpowiedzialność w ramach gwarancji ogranicza się do naprawy lub wymiany amortyzatora i nie obejmuje kosztów przekraczających jego wartość.
OKRES GWARANCJI
Gwarancja jest ważna 2 lata od daty zakupu przez użytkownika końcowego. Do wniosku musi być załączony dowód zakupu w BBP Dystrybucja Sp. z o.o. z wyszczególnionymi numerami katalogowymi amortyzatorów.
ROZPATRYWANIE REKLAMACJI
Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest nadesłanie do magazynu BBP Dystrybucja
Sp. z o.o. w Warszawie -Wesołej uszkodzonych amortyzatorów wraz z dokumentacją:
* protokół reklamacyjny wg załączonego wzoru
* faktura zakupu w BBP Dystrybucja Sp. z o.o.
Reklamację należy zgłosić bezzwłocznie po wykryciu usterki.
W przypadku zakupu w sieci dystrybucji krajowej, protokół składany jest u Sprzedawcy. Procedurę reklamacyjną przeprowadza Sprzedawca; może on uzgodnić z Kupującym, dla przyspieszenia procedury, wysyłkę reklamowanego amortyzatora przez Klienta bezpośrednio do BBP Dystrybucja Sp. z o.o.
Standardowy okres rozpatrzenia reklamacji wynosi 2 tygodnie od otrzymania amortyzatora wraz z dokumentacją; w przypadkach wątpliwych BBP Dystrybucja Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość zwłoki potrzebnej na dokonanie oględzin przez producenta. BBP Dystrybucja Sp. z o.o. zastrzega sobie również w ramach rozpatrywania reklamacji możliwość dokonania oględzin pojazdu, w którym były zamontowane uszkodzone amortyzatory.
W ramach uznanej reklamacji, wg życzenia klienta, zostanie dostarczony nowy amortyzator lub nastąpi zwrot gotówki wg obowiązującego cennika z uwzględnieniem przysługującego rabatu. Termin dostarczenia nowego amortyzatora uzależnia się od jego dostępności w magazynie BBP Dystrybucja Sp. z o.o. i producenta.