bo1
bo3
bo4
bo5
bo6
KONI_ACTIVE_Chameleon_dirt_rd_940x255_ver2
Previous Next Play Pause

Racing

Amortyzatory KONI mają reputację doskonałych amortyzatorów wyczynowych. Aby utrzymać tę reputację KONI polega na jakości, zarówno przy konstruowaniu, jak i w produkcji. Na każdym etapie procesu produkcyjnego widać dbałość o jakość: do produkcji używa się najlepszych materiałów, powierzchnie obrabiane są z najwęższymi tolerancjami, na każdym etapie produkt poddawany jest restrykcyjnym kontrolom jakości, a na końcu 100% amortyzatorów przechodzi testy stanowiskowe zgodności charakterystyki tłumienia. W ten sposób każdy opuszczający linię produkcyjną amortyzator jest zaprojektowany i wykonany optymalnie, aby zapewnić maksimum osiągów samochodu. Amortyzatory KONI Racing zapewniają: lepsze wyczucie pojazdu przez kierowcę, szeroki zakres regulacji, precyzyjny mechanizm regulacji zaworów bez użycia niedokładnego systemu igłowego, doskonałą niezawodność i powtarzalność, większą stabilność, doskonałe tłumienie przy niskich prędkościach tłoka (szczególnie serie 2612, 2812/2822), możliwość samodzielnej zmiany nastawów, lepsze pokonywanie wybojów, niskie opory tarcia, małą masę własną.

Kompletny zestaw amortyzatorów ze sprężynami TrackDay nadaje się do codziennej jazdy szosowej, ale został zaprojektowany specjalnie aby zapewnić najlepsze prowadzenie na torze wyścigowym. Zapewnia to szeroki zakres 64 predefiniowanych charakterystyk tłumienia, możliwość wymiany sprężyn i użycia kilku sprężyn o różnych charakterystykach. Współpraca KONI z H&R jest dodatkowym atutem, dając najlepszą możliwość dostrojenia poprzez maksimum nastawów, zarówno szosowych, jak i na tor wyścigowy.

Seria 2612 bazuje na sprawdzonej technice wykorzystywanej w amortyzatorach o podwójnej regulacji 2812MKII. Główną różnicą w stosunku do 2812MKII jest mniejsza średnica oraz zastosowanie w standardzie części o obniżonym tarciu.

Zobowiązanie do ciągłego ulepszania produktów przeznaczonych do sportu wprowadziło produkty KONI na wyższy poziom. Amortyzatory serii 2812 nie opierają się na powszechnie stosowanych zaworach iglicowych. Zamiast nich lepszy, bardziej zaawansowany wkład regulacyjny steruje otwarciem i zamknięciem portów z zaworami o napięciu wstępnym. Aby zaspokoić dalsze zapotrzebowanie, firma KONI skonstruowała także amortyzator serii wyścigowej 2812 Long Body o wydłużonym skoku. Jest to rozwinięcie serii 2812MKII o zakresie skoków od 114 do 224 mm.

Główna różnica w stosunku do 2812 polega na tym, że seria 2822 jest regulowana 4-drożnie. Jest to dwuścienny amortyzator z gazem wysokociśnieniowym. Specjalnie skonstruowany do zastosowań wyczynowych, regulowany bez demontażu z samochodu. Posiada 2 mechanizmy regulacji na dobiciu (ściskaniu) i 2 na odbiciu (rozciąganiu).

3011 to amortyzatory o stalowym, gwintowanym korpusie, z gazem wysokociśnieniowym z podwójną regulacją zewnętrzną (bez rozbierania). Jest to opatentowana, jednorurowa konstrukcja, pozwalająca na niezależną regulację na dobiciu (ściskanie) i odbiciu (rozciąganie).
Wymiarowo dostosowane do sprężyn 2.25" i 2.50"

Ten stalowy, z podwójną zewnętrzną regulacją amortyzator typu “coil over” (“gwintowany” – z regulowanym dolnym podparciem sprężyny) był używany w Mistrzostwach Świata Formuły 1, Can-Am i praktycznie w każdym innym rodzaju samochodu wyścigowego, jaki kiedykolwiek powstał.
Tłumienie na odbiciu (rozciąganie) i dobiciu (ściskanie) można regulować niezależnie bez demontażu amortyzatora z samochodu.

Kontakt

Dane rejestrowe

Siedziba: ul. Jana Pawła II 7; 05-077 Warszawa-Wesoła
KRS: 0000131908
REGON: 015224156
NIP: 525-22-45-815
VAT R: PL5252245815
Kapitał założycielski: 120 000 zł
Zarząd w składzie: Jerzy Wojciech Boguszewski, Jacek Witold Bubacz
Bank: mBank S.A.
Konto: 32 1140 1010 0000 2906 7300 1001

Godziny otwarcia

poniedziałek
10-12-2018
08:30 - 16:30
wtorek
11-12-2018
08:30 - 16:30
środa
12-12-2018
08:30 - 16:30
czwartek
13-12-2018
08:30 - 16:30
piątek
14-12-2018
08:30 - 16:30
sobota
15-12-2018
Nieczynne
niedziela
16-12-2018
Nieczynne